چون برامون مهمید 💜

چون برامون مهمید 💜

مشتریان گرامی اقتصاد بیدار، ممنون که همراه ما هستید و با همراهیتون به ما دلگرمی میدید. لطفا سوالات رایجی که در این صفحه هست رو مطالعه کنید و اگر مشکلتون در اونجا نبود، توی فرم زیر مشکلتون رو بنویسید و برامون ارسال کنید.

اطلاعات شما برای واحد مربوطه ارسال میشه و خیلی سریع مشکلتون رو رفع می‌کنیم.

فراموشی رمز عبور ، شناسه نامعتبر، عدم دریافت نام کاربری و رمز عبور، مشکلات تغییر ناظر

سوالات رایج

سامانه اکسیر: باید برید گوشه بالا سمت چپ رو اسمتون کلیک کنین ؛ بر روی توافق نامه کلیک کنین و تمام اون هارو تایید کنید.
رایان همراه: وارد حساب کاربریتون بشین و توافق نامه ها و بیانیه هارو تایید کنین.
نسخه تحت وب رایان همراه: روی اسم خودتون کلیک کنین توافق نامه ها و بیانیه هارو تایید کنین.

برای بار اول حتما باید از کامپیوتر وارد سامانه اکسیر بشین و بعد از عوض کردن رمزتون میتونین برای دفعات بعدی با هر سیستمی وارد سامانتون بشین.
یادتون باشه بعد از دریافت SMS رمز و نام کاربریتون، تا 24 ساعت نمیتونین سفارش ثبت کنین. زمان ورود به سامانه های معاملاتی باید حتما vpn تون خاموش باشه.

نام کاربری و رمزتون رو به صورت کامل یک جای دیگه تایپ کنین و بعد از مطمئن بودن از رمز عبور و نام کاربری برای ورود به سامانه اون هارو کپی کنین در صفحه ورود.
در زمان وارد کردن کد امنیتی یا نام کاربری یا رمز عبور به تفاوت عدد صفر با حرف O دقت کنین.
برای تایپ کردن حرف بزرگ در رمز ورودتون بهتره با گرفتن دکمه shift و حرف مورد نظر حرف بزرگ رو تایپ کنین، چون اگه caps lock رو روشن کنین برای تایپ حروف بزرگ شاید یادتون بره برای تایپ حروف کوچیک خاموشش کنین.

نه، حتما باید شماره به نام خودمون باشه چون بعدا در ثبت سفارش ها برامون مشکل پیش میاد
حالا اگر قبلا با شماره ای که به نام خودمون نبوده توی سجام ثبت نام کردیم الان چیکار باید بکنیم؟
راه اول: توی سایت سجام تغییر شماره موبایل رو انتخاب کنیم و با واریز 5 هزار تومن شماره موبایلمون رو عوض کنیم
راه دوم: به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنیم و شمارمون رو عوض کنیم. نامه تعویض شماره موبایل رو همراه با تصویر یک درخواست دستی امضا شده در رابطه با تعویض شماره موبایل به چت آنلاین سایت ارسال کنیم.

بله هر دو رو میتونیم انجام بدیم. برای تغییر شماره حساب نیازه که برگه ی اطلاعات حساب (که در اون شماره حساب، شماره شبا، نام شعبه، کد شعبه، نام و نام خانوادگی فرد، و کد ملی درج شده باشه) که به تاییدیه پیشخوان و یا بانک رسیده باشه رو در چت آنلاین سایت در ساعات اداری 8 تا 17، شنبه تا چهارشنبه آپلود کنیم.

با شماره زیر تماس بگیرین تا مشکل رو براتون حل کنن
021 – 78132